15 Kas 2009

sıkıldım!

Hatta sıkılmaktan bile sıkıldım. Hep aynı şeyler. Şarkılar aynı,kitaplar aynı,insanlar aynı. Bu aralar eve kapanıp, dünyayla bağlantımı kesme isteği var içimde. Sakin sakin evimde olsam, güvende, sinirden , stresden uzak. Annemi de özledim sanırım biraz (o da beni özledi mi acaba?). Kendimden sıkıldım ben. En kötüsü bu heralde, insanın kendinden sıkılması, bu berbat bir şey çünkü çözümü en zor olanı. Düşünüyorum, ne yapsam da kendimi biraz olsun eğlendirsem , diye. Sonra ne yaparsam yapayım sıkılırım zaten diyorum ve düşünmekten vazgeçiyorum. Boş boş biraz etrafı seyrettikten sonra aklıma geliyor girmem gereken sınavlar olduğu. Toparlanmak istiyorum. Ama diyorum ki dersten kalsam ne olacak ki, evet hakikaten hiç bi yaptırım göremiyorum kısa vadede, sonra fazlaca bir rahatlık çöküyor üzerime. Yavaş yavaş içimin sıkıntısı artıyor ve süreç başa dönüyor. Kendime üzülüyorum,bu kadar geniş yürekli olduğum için. Dünya yansa umrumda olmayacak tavırlarımdan hiç hoşlanmıyorum. Söylüyorum da bunu kendime. Ama pek ciddiye de almıyorum kendimi. Sonra daha çok sinir oluyorum kendime. Evden kovmak istiyorum onu. En azından şu aralar uzak olsa bana da rahat etsem diyorum.içimdekileri duymamak için alakasız bir şeyle meşgul oluyorum. Zaman ilerliyor. Çoğu zaman sevsemde kendimi, bu aralar hiç çekemiyorum. bir yerlere bırakmak istiyorum kendimi. Sonra bende, onsuz tatile çıkayım diyorum.
Sonra iş hayatı geliyor aklıma, bana yılda on gün tatilin yetmeyeceği de tabi ki. Diyorum ki o zaman kendi işimi kurayım. Bol bol tatil yaparım. Bebiklerimle oynarım:) Ne iş yapsam acaba, diye düşünürken ,kendi işini kurmaya pek elverişli olmayan bir bölümde olduğum geliyor aklıma. Ve son olarak vardığım kanı “BEN YANLIŞ YERDEYİM!”. Kafamda biri bağırıyor sanki bunu bana. Daha çok sıkılıyor ve üzülüyorum. Neyse ki sadece vize ve final dönemlerinde bunu düşünüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...