26 May 2010

her şey mümkün tabi

Bazen olduğundan daha büyük görünür olaylar.

Uyuyup uyansam ve daha  hiçbir şey yaşamamış bir çocuk olsam. Oynadığım sadece annemin öğrettiği oyunlar olsa.

O bana “biraz masum ol” derken haklı olmasa. Ben onu yok ettiğim için pişman olmasam. Küçük bir dünyam olsa, kimseyi içeri almasam ve tek başıma mutlu olsam orada, fazla bir şey bilmesem, çok düşünmesem, kimseyi dinlemesem...

Çok kafayı takmasak ya(!). Mutluymuş gibi yapsak, yaşamaktan soğumasak, nefes almaktan yorulmasak, bir de kendimizi çok beğenmesek. Hani insanız ya, ondandır kusurlu oluşumuz.


Ne kadar çok üstün buluyorsak  kendimizi , eksikliği fark edince bünyede ki ,düşülen boşluk da  o kadar geniş oluyor. Sonra üz etrafındakileri kendinle birlikte. Gerek yok bunlara, gerçeğinin farkında ol sadece. Sen dünkü çocuk, laf anlatmaya çalışma boyundan büyüklere. Uslu uslu takıl kendi süs köpeklerinle, ucuz fişleme yöntemlerine hiç girme. Kimse, sen senin sanıyorsun diye dokunmamazlık  yapmaz güzel bir şeye.

Biliyorum, bazen yazdıklarımı sadece ben anlıyorum. Dert değil. Ben zaten kendimi anlamak için yazıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...