30 May 2010

yuvarlak cümleler

İyi başlangıçlar önemlidir çünkü iyi başlangıcın iyi sonuç getirme olasılığı yüksektir.. (6 dk kaldı) tabi tam tersi durumları da gördü bünyem ama, yine de tezime güveniyorum. Peki “başlangıçlar” ile “ yuvarlak cümleler” in bağlantısı nedir? yuvarlak cümlelerle iyi başlangıçlar olmaz. Yazmak istediğim aslında yuvarlak cümlelerin uzun zamandan beri hayatımda yer ettiğiydi.(4 dk) söz verip tutamayınca başlıyor kendinle muhaseben. Sonra yuvarlak sözcükler giriyor dağarcığına. Belkiler, olabilirler, daha sonra mutlakalar,  birbirleri ardına yerleşiyor hafızaya. Maksat kimseyi kırmamak. (3 dk) ( ki bence bu kadar düşünülmemeli karşıdaki insan evladı)  (2 dk) Sonra bu kelimeler yeterli bir açıklama teşkil etmeyince, bu kelimelerden oluşan cümle toplulukları devreye giriyor. Karşındakinin isteği sana inanmak ya, ne söylesen haklısın. Belirsiz cümleleri onun için kuruyor olman bile yeter onun keyiflenmesine. Dinlediği sözcüklerin değil sesin nasılsa.(1dk)
Dönüyorum dolaşıyorum geliyorum kendime.alıyorum karşıma içimdekini. Bir annenin yaramaz çocuğunu azarlaması gibi konuşuyorum onunla  “bir daha asla yuvarlak cümleler kurma, çünkü o cümleler aslında bir parça yalan”. (indirme tamamlandı)
Ps: bir şeyler indirirken yazı yazmak, bana 2 işi aynı yapabileceğimi kanıtladı,her şey öğrenilebilir tabiJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...