18 Haz 2010

the end

ne güzel kayboluyorsun sen öyle, gitgide küçülüyorsun. ben sana bakıyorum arkandan. gerçekten yok oluyorsun. herhangi bir "anı"ya dönüşmek üzeresin tam şu an, muhtemelen bir daha aklıma gelmeyecek olan. keyifliyim, bu yüzden hiç sorun yok. ben yine oyunlarıma geri dönüyorum, dışarıda eğlence beni bekler bilirim. güzel vakit geçirdim, kısa bir yanılma anı diyelim. arada güzel böyle heyecanlar. evet evet övünebilirsin kendinle , biraz heyecanlandım doğrusu, severim ben böyle kendine inan insanları. sen bana hikayelerini anlatırken kendine olan sonsuz inançla, ben gülüyordum ya sana hani, gerçekti o gülmeler. evet gerçekten dalga geçiyordum. sıkıcıydın çünkü. çok uzaktın benden. yalnızlıklardan bunalmıştım zaten bir de senin yalnızlığın fazlaydı bana.
senin bir artın yoktu diğerlerinden.
* üzgünüm, çok daha iyilerini gördüm.
* üzgünüm, seni hiç özlemeyeceğim.
* üzgünüm,  sen hiçbir zaman yetmedin zaten.
* üzgünüm, sana bir konuda yalan söyledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...