16 Haz 2010

Eroin

Başta sadece bir kelimeydin sen, aklıma girmeye çalışan. Gerçek bir gülüş, bende ki sana uygulanan tüm vizelerin kalkmasını sağladı. Bitmedi çabalamaların, o kelimenin içini doldurmaya başladın. Cümleler oldun zamanla. Büyüttün içimde ki seni,  çoğaldın...
“sen”  sızıyordun damarlarımdan kanıma , ben hiç fark etmiyordum. Her an kapıyı yüzüne kapayabileceğimi sanıyordum hala. Varlığının kalıcı bir iz bırakma olasılığı yoktu bana göre. Sen sadece bir cümleydin ya, hala öylesin  sanıyordum.

Alıştım sana, seviyordum da. Varlığının güzeldi hem yokluğun da  dayanılmaz değildi. Biliyordum çünkü her uzandığımda tutacaktın elimi, beni bunaltan dünyamdan alıp, hiç tanımadığım uzaklıklarla tanıştıracaktın beni. İstediğimde de giderdin nasılsa. Kontrolümdeydi her şey. (ya da ben öyle sanıyordum.)

2 yorum:

  1. Bloguna eroinden geldim yazıların gayet güzel,bu kısımda canan tan kitabından olmali adaydi sanirsan onun hikayesi, kitaplarda yapıldığından çok farklı bende çok yazmak istiyorum uzunca noktası olmayacakmış gibi, biran senin kullanıcı olduğunu düşündüm ama kitabı okumuştum,junkilik zor zanaat bu arada,

    YanıtlaSil
  2. Irwine wels trainspotting izle tavsiyem, filmi izlerken başlarda sıkilacaksin ama sonu güzel,rentonun kurtuluşu,eroin üzerine süper bir film, yanlış anlasilasın kimsede ozenmesin bedelini hayatınla odetir adama...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...