21 Haz 2010

içimdeki

Ağlamak istiyorsun, susma. Uzaklarda olma isteği hiç gitmedi içinden kabul et.
Kendine yalan söylemeyi kes artık.dürüst biri değilsin sen. Kimi kandırmaya çalışıyorsun ki!  Bak ben buradayım sana inanmayan tek insan. “Sen öyle güzelsin ki o yüzden kanıyorlar sana.”  Demişti biri. Sen de iltifat olarak algılamıştın ya hani bunu, işte o günden beri soğudum senden. Başka bir şey yok muydu yani sende . hayır, sadece bir tür acıtma operasyonuydu bu. Bu cümleyi söyleyecek sana sende kırılacaksın. Böylece üzmüş olacaktı seni. “Sen aptalsın” ın bir başka versiyonuydu. Ama sen onun istediği gibi davranmadın. Yine kaybettin. Hiç kızmadın ve teşekkür ettin güzelliğini dillendirdiği için. İşte hem kızdım sana onu parçalamadığın için hem de yine hayran oldum soğukluğun için.
Şimdi sen artık başka bir zamandasın. O çok geride kaldı. Hala bıraktığın yerde. Bu seni rahatlatıyor mu?merak işte, bir tür merak .
Niye insanlar bu kadar meraklı, niye senin hayatınla ilgileniyorlar?
Bir dk… heyy kafan yerinde mi senin, yine çok içiyorsun. Bak yine çıkacak birileri, hep aynı hikayeleri anlatıyorsun diyen, sonra da aynı hikayeleri yine senden okumaya devam edecek ya neyse.
Bir şey sorucam, bu sabah gerçekten özledin mi onu? Hayır ben şaka yaptığını düşündüm de.heyy kıs şu müziği, bak benimle konuşmuyorsun, yine kızıyorum sana. Yanıma gel dansı bırak, dinlemek istiyorum seni. sadece gülümsüyorsun işte yine, niye cevap vermiyorsun. Biraz daha içki?
Beni seviyor musun, Yani kendini?
Bazen kapının önüne koyuyorsun beni, günlerce konuşmuyorsun. Susuyorsun. Nereye gidiyorsun öyle habersiz?  Ben seni bekliyorum bıraktığın yerde, gelip beni almanı dileyerek geçiyor zaman. Ama senden  en ufak bir haber yok. Uzaklara dikiyorsun gözlerini. Hayallerle yaşıyorsun. Yemek yemiyorsun. Düşünmüyorsun. Konuşmuyorsun. Öylece bakıyorsun uzaklara. Biliyorum gitmek tek isteğin. Sevmiyorsun sen kimseyi. İstemiyorsun. Kızıyorsun herkese, sana  bencil dedikleri için, seni istediğin gibi sevmedikleri için, seni bağlamaya çalıştıkları için, yeteri kadar ilgilenmedikleri için, engelledikleri için, kıskandıkları için, fazla iyi davrandıkları için, hayatına karıştıkları için, kalbinde oldukları için… kızıyorsun onlara. Kırmızıyı sevmiyorsun, onlar seviyor diye.
Hayaller kuruyorsun hepsi orada. Sen hep acı çeken taraf. Parçalanan ilişkilerle dolu hayaller. Niye böyle? Niye mutlu olduğun bir hayal kurmuyorsun ki hiç? Hani uyumadan önce, düşündüklerin var ya,  reddediyorum onları. Hayatına el atmak üzereyim. Çok ihtiyacın var buna biliyorum.
Bak hayaller gerçekleşir, bunu unutma! Sen böyle umutsuz hayaller kurdukça, geleceğimden korkuyorum. Bana cevap ver artık nesin sen?  Seviyor musun beni, bunu bilmeye o kadar çok ihtiyacım var ki? Ben senin aklın mıyım acaba kalbin mi? Hangisi olmak isterim? Bilmiyorum. Hangisinden vazgeçemezdin ?  Ama sen o kadar değişkensin ki korkuyorum. Beni artık uzak tutma kendinden. Barış imzalayalım bu gece. Yalansız olsun ama. Bak ben her şeyi biliyorum. Sana kanan aptallardan değilim. Birlikteyiz ben ve sen.
Şimşek çakıyor. Korkuyor musun? Ben ürküyorum işte sadece biraz. Ama sen korkma, bak biliyorum, bir  yerlerde biri seni düşünüyor. Biraz daha votka?
Çok düşünme tamam mı o özlediklerini. Çünkü onlar bir daha geri gelmeyecek. Sen kişileri değil anları özlüyorsun. Evet, biliyorum kimse onun gibi öpmüyor seni… tutkuyla…  ama işte bak bitti. Sen istedin. Öpücükler yalan söylemez değil mi?  Aşık mıydın ona? Cevabını veremeyeceğin bir şey değil mi bu. Aşk neydi senin için? Tamam tamam, biliyorum nefret ediyorsun bu konulardan, üstüne gelmeyeceğim bu gece. Yalnızsın, votkanlasın , korkuyorsun da yağmurdan. O olsa sarılırdı sana sımsıkı evet bunu da biliyorum. Ama sen de biliyorsun ki onun kokusu olmadan da yaşayabiliyorsun. Hatta bazen mutlu anların da oluyor. Peki ne bu kaygı o zaman, beni üzme, korkuyorum ben de, sana bir şeyler olacak diye . Susma ne olur, konuş benimle. Dokunamıyorum sana ama konuş. İçindeki ses hiç susmasın. Biz aslında kaç kişiyiz bilmiyorum. Yalnızlığı dahil etme bize. Sadece kendimize göre olsun tüm hayatımız.
Biten ilişkilerdense, biten içki bardağı daha çok üzüyor seni değil mi… İşte bu yüzden üzülüyorum senin için. Ama anlıyorum da. Sen çok üzüldün değil mi, yüzyıllar önce. Kırmıştı seni o adam, sen ağlıyordun her gece ve yalvarıyordun ona. Gurur tanımadığın bir kavramdı. Onunla doğmuştun ve onsuz yaşayamazdın . Öyle sanıyordun. Yalvarırsan geri gelecek, sadece ona onu ne kadar sevdiğini anlatman yetecek…sanıyordun.  Ama o, sana aldırış etmedi.
Sustun bir gün. Hiç olmayacak bir zamanda. Göz yaşların kurudu. Sadece onun kadar güçlü olmayı diledin, onun kadar güçlü ve  ulaşılmaz, işte o zaman.
Sanırım büyüdün sen,  ben fark etmeden. Hayallerin hala karamsar, evet herkesin söylediği gibi en kötüsünü düşünürsün sen.
Bir tek annen tanıyor, içinde ki mutlu çocuğu. O seni çok farklı görüyor. Mükemmel bir çocuk. Anlayışlı, sadık, itaatkar, pozitif, akıllı, merhametli… başka kimse fark etmiyor annenin sende gördüklerini.  Fark etmedikleri için sevemiyorsun onları. Bu yüzden de , acıyı hissedince kaçıyorsun hemen annenin kucağına, masum bir çocuk gibi...Yine de çok umursamıyorsun onları. Annen iyi geliyor sana. İnanıyorsun insanların seni kıskandığına. Göze batıyorum diyorsun, fark ediliyorum, o yüzden tüm bu karalama çalışmaları, diyorsun. Belki haklısın ama çoğu zaman değil.  Votka?

Neredesin şimdi? Çok uzak bir dünyada değil mi. Aşk var orada sadece, gerçek aşk dedikleri hani. Senin sınav kağıdında, fréderic e anlattığın. Bitmeyen, hep aranan… ağla hadi, ihtiyacın var buna.
Bugün kimseyle konuşmadın. O telefon konuşmasından sonra. Sinirlerin bozuktu, olmak istediğin bir yer vardı, sahi orada olmak istiyor muydun?  Sen gerçek bir yalancısın. Ben bile emin değilim senden.
Gerçek aşk diyordum…  ne zaman bulacak seni? Önce hayata dönmen lazım, aramıza. O kadar kopuksun ki … ulaşamıyoruz sana. İstemiyorsun değil mi aslında inanmıyorsun böyle şeylere.
Tek isteğin ayılmadan uyumak, tamam rahat bırakıyorum seni git şimdi. Ağlamayı kes ama. Dayanamıyorum sana. İnan o özlediğin kadar çok seviyorum seni, o gitti bak ama ben sonsuza kadar yanındayım.  Bırak beni yok saymayı . Ben buradayım. Seninle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...