14 Tem 2010

bayram notlari

parisi sel goturuyor! anladigim sey, nerede bir bayram, toren vs. varsa, orada yagmur yagar, insanlar perisan olur, mevsimin ne oldugu da onemli degildir.
askerler hic bozmadan devam ediyorlar ya torene, bagrima basmak istiyorum onlari :)
butun afrika kitasi pariste sanirim.fransiz kolonilerinin baskanlarinin sarkozy le selamlasirken farkettigim yavsak gulumsemeleri gercekten kotuydu. sarilacaklar neredeyse ve sanki cok memnunlar hallerinden. esleride bir acayip, giyinisleri yani. cok fazla renkliler resmi bir toren icin. yerel kiyafet desek de kurtarmiyor, kotu goruntu gercekten, bir de cok zayiflamalari lazim ya da carla nin yaninda durmasinlar mesala :) madame sarkozy ise cok sahte, toren nasildi sorusunun cevabi " ce défilé est magnifique(gosteri harika)" , bu kadar kisa ve yuzeysel olmamali.
bu arada, sarkozy selamladiktan sonra  milleti, eslerin oturdugu kisma gecti (esler ayri kisimda oturuyordu), biricik esinin elini optu, onu selamladi sadece ve yerine gecti. diger eslerde boyle baktilar. ayri ayri gelmislerdi torene , sarko once milleti selamlayacakti cunku etc etc...
champ elysee harika gorunuyordu, yerler boyanmisti mavi beyaz kirmiziya. bando takimlari gecerken, lisedeki bando takimim geldi aklima, birincisi ozledim, ikincisiyse allahim ne bos islerle ugrasmisim ben yaa :) tamam cok egleniyordum o ayri. ritimlere gelince tum dunya ayni parcalari caliyor herhalde bandoda.

kisaca guzel bir bayram, bayramlar her zaman guzel, kendi bayramimi ozledim, aslinda ben istanbulu ozledim, istanbul dunyanin en guzel sehridir!

yasasin 29 ekim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...