22 Tem 2010

insanin aklina hippiler geliyor

ugrastim, denedim, cabaladim ama olamadim!

hani sirtlarinda canta, ayaklarinda terligimsi rahat sandaletler ya da spor ayakkabilari olan, fotograf makineleri boyunlarinda, uzerlerinde bol rahat tisort ve sort olan turist-insanlar varya  iste... olamadim ben onlardan .
kolumda normal kol cantasi (icinde makyaj malz, kalem-defter ve bilumum -bilumum ne ya- bknz: bilumum diger gereksiz seyler olan ) , babetlerimle ve 3 dk da bir susayan,sicaktan bunalan bunyemle ben sadece guzel caféler kesfedebildim lyon ve cevresinde.
pisman miyim? degilim. her seferinde olmak istedigim gibi olacagima inaniyorum ya, sadece kendime bu kadar cabuk kandigim icin, her seferinde yedigim icin, kiziyorum.

neyse onemli degil, bir daha ki sefere kesin turist-insan olacagim nasilsa :)

oh yarabbim yarin eve donuyorum sonunda,cok mutluyum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...