13 Tem 2010

kaybetmeyi hic istemem

bilmiyordum. seni neden istemedigimi bilmiyordum!
sen farkliydin bunu biliyordum ama ...

uzun sure dusundum seni, farkinda olmadan hayal ettim sevgilimmissin gibi, ama o kadar uzak geldi ki bana, inanamadim bu hayallere. belki gercekten yeni bir iliski icin enerjim yok, ben aslinda hic inanmam "iliskiye hazir degilim" diyenlere. iliski oyle bir sey degil ki, hazirlik gerekmez ona ya da bi start tusu. o baslar zaten sen farketmeden, eger samimiyse duygular tabi. bizim de oyle olmustu aslinda, vardi zaten bi iliskimiz. sen zorladin, bizi yokettin.
ne oldu bize, nasil oldu bilmiyorum.
bildigim tek sey senin arkadasligini istedigim.bana bir seyler katmaya devam et!
bosalan bardaklari doldurayim ben, bu gece keyfim yok, konusmayacagim, sen anlat diyeyim. sen gulerek bak bana. arada fotograf cekelim, yuruyelim sahilde. yasayalim yani, kaldigimiz yerden devam seklinde.
cok zor "seni anlayan" birilerini bulmak dolayisiyla seni kaybetmek istemiyor olmamin nedenleri yeteri kadar acik degil mi?
kimseyi uzmeye niyetim yok. kimsenin pesinden de kosamam ask ya da arkadaslik icin, sadece tam olarak anlatmaya calisirim kendimi,
kaybetmek istemiyorsam eger.
sonra mi?
istemiyosan eger, gercekten beni, benim istedigim sekilde,
bu son olur, benden seninle ilgili tek bir soz cikmaz bir daha, duymazsin sesimi.
simdi sen dusun bakalim biraz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...