12 Tem 2010

keyfim mi?

evet keyfim yerinde, ama ben kendi yasamima donmek istiyorum artik. burada ben yasamiyormusum da , sadece izliyormusum gibi hissediyorum.
bacaklarim artik mahvolmus durumda, erken kalkiyorum, butun gun hic durmuyorum. nasil bir acliksa bende ki, bir seyi bile kacirmayayim diye gezilmedik sokak, kose, bucak birakmiyorum.
cok abarttim, cok yordum kendimi, sanirim eve gidince uzun sure evden cikmam, hatta odamdan, hatta yatagimdan:)
evim... ozledim seni! nasil duygusal bir bag varmis aramizda, hic boyle hissetmemistim, hic sahiplenmemistim oysa ki seni:) allahim aglayacagim simdi :)
antalya,seni ozleyebilecegimse hic aklima gelmezdi, eminim bu kadar uzak olmasam, bir gram bile ozlemezdim seni ama neyse... dikkat et sadece ozledim diyorum, hala sevmiyorum seni o ayri, 1-2 gun egleneyim seninle, sikilacagim nasilsa sonra, aglamaya baslayacagim yine "istanbul" diye :)
istanbul, askim, birtanem, aldigim nefes... sensiz olamiyorum ben, sensiz yapamiyorum:) hicbir seyi boyle ozlemedim ben ya, kopamazmisim senden 9365448786. kez anladim bunu:) milyonlarca kez anlattim seni, yakinda fransiz akinina ugrayabilirsin, her ne kadar benim fransizcam senin guzelligini anlatmaya yetmese de:)
buarada seninle ilgili niye sadece cami fotograflari var yaa, sen sadece camilerden olusuyorsun sanki, sevmedim bak bunu:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...