27 Ağu 2010

dly.

Benim hayatım, uzun ve karmaşık bir filmin kırpılan anlamlı karelerinden ibaret. Bu tadla yaşıyorum her anımı. Bir adım öteyi düşünmeden, dünü, dünden önce dünde bırakarak, sadece içinde bulunduğum anın büyüsüne inanarak, bazen amaçsız, bazen aşırı plancı… ama çoğu zaman, sadece hissettiğim için, yaşıyorum işte tüm anları(mı). 
Umursamazlık benim damarlarımda. Aklımda bir  şey tutamamam, hiçbir şeyi önemseyemeyişimden. Kimse için kıvranmıyor oluşum ise, kendim için sürekli yeni kaoslar yaratmamın nedeni. Ben bir şey yapmıyorum ki. İzliyorum olanı biteni sadece. Hiçbir şeyi değiştirmiyorum. İnsanlar değişiyor hayatımdaki, sonra bunu benim üzerime atıyorlar,halbuki ben kimseyi değiştirmek için bir şey yapmam ki. “Sen bilirsin” derim hep. Sen bilirsin.

1 yorum:

  1. hayatı ayak uçlarında yaşamak derdi sevgili dostum.ama bu hissi duyumsattığınız muhatabınızın nasıl bir telaş ve sakarlık yaşayacağını hiç düşünmezsiniz.gitmeye müheyya bir sevgiliyi gitmekten alakoyma çabasına sıkışmaz mı aşk o zaman,tabii mecrasını terk ederek?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...