5 Ağu 2010

lunaPark


-                 
                                         -Yılın ilk yağmuru tehlikelidir, dedi gözlerime bakarak. Anlamış gibi içimden geçenleri.
     
         Lunaparkları çok severim, elimde elma şekerim. Büyüyesim de yok zaten bu günlerde.  Oyuncak bebeklerimle muhabbet ederim.  İstediklerimi yapmazlarsa hemen ağlarım, gözyaşlarım hazır bekler. Hırçınmışım çok küçükken, kimse beni sevemezmiş. Şimdide öyle, kimseye sevdirmiyorum kendimi.  Bazı şeyler hiçbir zaman değişmiyor ya hani.
         Ben kurdum kendi dünyamı ve hepinize birer sıfat verdim, hayatımdaki yerinize göre. İşte tam şu anda, geri alıyorum tüm verdiğim sıfatları. Siz hepiniz şimdi aynı oldunuz. Güzel verdiklerimi almak da, ya biri bana verdiği sıfatlarını geri isterse? Size soruyorum; ben sizdekileri alırken çok canınız acıdı mı?

4 yorum:

  1. uzun zamandır bu kadar sarsıcı bir soru sorulmuştu bana,ne de sorulsun isterdim,doğrusu.bu içten yakalanmış digergamlık,hemen yanında itiraf edilmiş hodbinlikle, tezat-tenasüp dengemi sarstı.esef mi etmeliyim size,teşekkür mü?bilemedim.

    YanıtlaSil
  2. cümle birinci olumsuzluk ''ne''si olmadan yazılmış tarafımdan.ne sorulmuştu bana,ne sorusun isterdim.diye düzeltmek lazım.

    YanıtlaSil
  3. ben anladım yazdıklarınızı:), güzel tarif etmişsiniz, teşekkürler yorum için.

    YanıtlaSil
  4. yazıların gerçekten çok güzel hemen izleyicin oldum
    bu arada ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...