26 Ağu 2010

minik bir dilek

Yazmak bile gelmiyor içimden. Hayatımda 1 şey düzgün gitsin, sadece tek bir şey ya… çok mu zor? Niye benim için her şey bu kadar karmaşık? Ne yapıyorum ki ben, biri bana yardımcı olabilir mi? Ne benim işlediğim büyük günah?
Ben kendimde olmak istemiyorum. Bu melankoliden nefret ediyorum. Gitgide dengesiz biri oluyorum. Git gide tükeniyorum. Ama yok olmak istemiyorum ki. İçim bağırıyor, anlayan bir insan bulur umuduyla. Sıkılmışım yine kendimden. Acımayla karışık bir korku kendime hissettiğim.”boşbulunuş” larımdan korkuyorum. O anlarda verdiğim yanlış kararlardan…  Belki  hiç sevmedim kendimi, belki de tüm hayatım kendime kendimi beğendirme çabasından ibaret.
Yok sayılmak nedir, dibine kadar yaşıyorum. Haykırıyorum buradayım diye, sesimi duyan yok.  Artık enerjim yok hiçbir şeye. İnsanların bağırmalarından ürküyorum, yüksek ses tonu katlanamadığım tek şey. Kaçacak bir yer yok. Yerle gök arasında kalmış, bir beden içine sıkıştırılmış ruhum. Beden ki benden çok farklı, ben bir çocukken, o bir kocaman bir kadın, ağır geliyor bu beden bu ruha. Durmadan hırpalanıyorum, beni hiç tanımayan insanlar tarafından. Herkes acıtıyor, sokakta uzun uzun beni izleyen o adamda, en yakın arkadaşta, sevgili dediklerimde, hep iyiliğimi(!) düşünen annem-babamda, durmadan dinlediğim o şarkıda, özlediğim o seste! Hepsi etimi koparıyor sanki.
Ben ölmek istemiyorum, sadece yüzünüzü göremeyeceğim, sesinizi duyamayacağım ve kokunuzu hatırlamayacağım bir yere gitmek istiyorum. Minik bir dilek işte.
24 ağu.’10
Ağustos ayını da hiç sevmem, söylenişi zor bir kere! Sildim seni Ağustos!

4 yorum:

  1. ben şunu çok beğendim okumanı isterim :) tam da senin gibi düşünüyorken çıktı karşıma.
    http://kirilmanoktasinda.blogspot.com/2010/08/sen-bela-mimarnn-sectigi-arsa-filan.html

    YanıtlaSil
  2. Hayatta kötü bişey oldu mu üst üste olur. İyilerde öyle. Kötü şeylerin üstüne o kadar çok üzülürsünki üzüntüne o kadar odaklanırsın ki yaşadıını hissetmezsin. Ama o an düşünmen gereken sadece iyi şeylerin üst üste seni gıdıklamasını beklemendir. Kendimden biliyorum öyle düşünmek güç verir insana az da olsa :)

    YanıtlaSil
  3. kusbeyin, teşekkür ederim önerin için,etkilendim.
    pandora,haklısın:)

    YanıtlaSil
  4. bizden gitmek istediğini bile bizden başkasına söyleyemiyorken işin zor görünüyor.bize gelmeyi denesen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...