15 Ağu 2010

minik bir hikaye

İlk soru, “neden terk ettin beni?”
  
                  -  Hatırlamıyorum bile.
( vitrindeki ayakkabılar...)

-   Beni dinliyor musun? Sana diyorum!! Bana neden doğru düzgün cevap vermiyorsun?!
-     Hatırlıyorum. Hırpalıyordun beni. Çok fazla hem de.
-   Hayır, ben sana hiçbir zaman kıyamadım ki!!!
    
Gülümsüyor kadın. Yine bir sessizlik.
Onunla geçirdiği zamanı düşünüyor .  Ondan nasıl kaçtığı geliyor aklına. İzini kaybettirme çabaları… Tekrar nasıl bulduğunu çözmeye çalışıyor.

-          Neden konuşmuyorsun? Anlamak istiyorum seni.
-          Gitmek istiyorum.
-          Peşini bırakmayacağımı çok iyi biliyorsun. Bence  konuşmalısın.
-          Ben senden nefret ediyorum.
-         
-          Gitmek istiyorum.
-          Ben sana aşığım.
-          Sen sadece yalancısın.
-          Ben sana çok aşığım.


Kadın, ulaşılmaz görünen kadın… Aslında hep olmak istemiş O’nun yanında. Bitmeyen hikayesi olsun istemiş, baş karakterin O olduğu. Gerçek olmamış bu kadının hiçbir masalı. Bunu fark ettiği gün acıyarak bakmış aynada kendine, mutsuz  kadın. Ağlayamamış bile.

4 yorum:

  1. Bu kadınların başına sıkça gelen bir hikaye bence..

    YanıtlaSil
  2. karmaşa,evet bunu seviyor kadınlar.dolaylı,dolayımlı,dolambaç yollara vuruyorlar seyahatlerini..
    erkekler ise doğrudan,basit,sade olsun istiyorlar ne olacaksa..
    ihtişamı sadeliğin içinde gizleyebilmek te mümkün aslında..

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    özellikle diktiklerimi tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim
    sevgiler

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış. Üzülmeyin..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...