9 Eyl 2010

oje


*Hayatta en iyi yaptığım şeyin french manikür olduğunu bilmek beni düşündürüyor. kayıtsızım. -

*Kilo aldım. mutsuzum. -

*Keşke minik bir şeyler olsa ve ben hissedebilsem bayram olduğunu. umutluyum. +

*Bu tatil çok uzadı. Yeni sezon başlasın, yeni bölümlere geçelim artık, zira aksiyonsuz bir yaşam beni fazlasıyla sıktı. heyecanlıyım. +

*Grangé nin son kitabındaki kadında kendimi görüyorum. Galiba 35 imde ben, o kadın olacağım. yalnızım. -


3 eksi 1artıyı götürür. sonuç : +,pozitif. ben iyiyim. oh.


8 yorum:

  1. süper.. çok sevdim ! tarzını ve konuları bağlamanı..asıl merak ettiğim ise Grange ? beğendin mi ?ben de okumak istiyorum öle gidip geliyorum raflarda sürekli kararsız kaldım (:

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim o zaman:)
    grangé ye gelince, hani hem sonunu merak ettiğinden bir an önce bitirmek istersin, hem de bitince hissedeceğin eksikliği düşünüp hiç bitmesin istediğin kitaplar var ya... işte onlardan bu kitap,diğer kitapları gibi. mutlaka oku:)

    YanıtlaSil
  3. Çok özgün bir üslup kullanmışsın.Çok beğendim,candan tebrikler :)

    Ben de merak ettim şimdi kitabı.Akıcı demek ki...öyle sürüklediğine göre insanı :)

    YanıtlaSil
  4. keşke french becerebilsem ! azımsama bu yeteneğini :)

    ve eğer güzel yorumlarını benim için de yaparsan ve beni izlersen buna bayılırım !!

    http://miyukininblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Cok tatli bir post olmus :)

    http://followtuba.blogspot.com/ Tatliligin mutluka beni takip etmeli :)

    YanıtlaSil
  6. emin ol ki çok şanslısın! X)

    YanıtlaSil
  7. Umut mu? Heyecan mı? hangisi kalıcak peki? hangisi gidecek?

    YanıtlaSil
  8. elimde french ojelerimmle sana bu yorumu yazıyorum ve bu da beni düşündürdü şu an :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...