16 Eyl 2010

saçma


... sonra uyuruz ya da ...


Her şeyi karmaşık hale getirmek, tam bana göre bir şey. Bir şey yapıyorum, bir şeyler söylüyorum ve bazen de hiçbir şey yapmıyorum ama sonucunda yine olaylar çözülemeyecek hale geliyor. Sonra da sadece dua ediyorum, her şeyin yoluna girmesi için. Çaresiz hissediyorum.

“akışına” bırakıyorum, pişman oluyorum. İyice bulaşıyorum, sorun büyüyor. Bazen kendimi toprağa gömesim geliyor. Suçlu hissediyorum.

Yaşarken mutsuz olduğunuz, ama sonradan özlediğiniz anlar oluyor mu? Hep geriye dönmek isteyen, anı yaşamayı reddeden hastalıklı bir ruh gördünüz mü hiç, siz hiç ruh gördünüz mü? Ben görmedim, aslında arada ruh görsek kendimize geliriz. Kendi ruhum neye benziyor acaba, oha ya o kadar yıl yaşa birlikte bir kere bile görme yüzünü,ilginç bir dünya. Ruh ve beden birlikte mi gerçekten?  Saçmalıyorum.

Geçen bir gün bana biri “ne kadar çok ,saçmalıyorsun, diyorsun!” dedi. “hep böyleydin, hep diyordun bunu!” dedi. Düşündüm. Saçmalıyordu gerçekten. İtham ediyordu beni. Öyle değil, diyordum. Hala ısrar ediyordu düşündüklerinde. “Saçmalıyorsun” dedim, “kes” der  gibi. Kes!
Sonrada “Allah belanı versin!” dedi. Üzüldüm. Allah belamı veriyor evet, huzursuzum, mutsuzum. Gülmüyorum hiç. Sanki birini bekliyormuşum gibi askıda bekliyor her şeyim. Zevk almıyorum lan aldığım nefesten, mutlu musun!

Her insanın hassas noktaları, zaafları vardır. Ben hep bulurum onları işte. Bunları kullanmasam da  varlığını biliyor olmam bile bir suçtur.
Şimdi ulaşamıyorum ona. Bitti her şey. Nefret ediyorum ona ulaşamıyor olmaktan. Benim ona yaptığım gibi yapıyor, esirgiyor kendini benden.

3 yorum:

  1. *"Sevdiğine kur yapmak için şarkı söyleyen bir erkek kurbağa, farkında olmadan avını arayan bir yarasaya akşam yemeği müjdesi vermiş olabilir!" İşte mukadderat budur diyebileceğimiz trajik bir doğal hadise.. En zevkli ve en keyifli anlarda bile farkında olmadan sonumuzu hazırlıyor olabiliriz miyiz?

    YanıtlaSil
  2. ben senin soruna bir post yazarım, unutmamam gerekenlere ekleyim bunu prof.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşmak esastır. İyilikler, güzellikler ve doğruluklar için. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...