28 Eki 2010

blablabla

Hayatımla ilgili yeni kararlar alma süreci her zaman sınav dönemlerime rastlar.  Ders çalışırken düşündüğüm tek şey hayatımı değiştirmem gerektiği olur. Şu güne kadar “ şunları şunları …” yapabilirdim. Bak bugün  “şunları” yapmadığım için, şu okuduğumu anlamıyorum. Pişmanım.
 Benimki sorun belirlenmiş, teşhis yapılmış, ilaç bile yazılmış, hatta ilaç alınmış, ama bir türlü yutmaya fırsat bulunamamış, hikayesi. Birazcık gerginim.

Uzun süre birlikte yaşayan insanların, birbirlerinin nerede ve ne yapmakta olduğunu tahmin etmekte çok başarılı olduklarını biliyor muydunuz?

3 yorum:

  1. evet ben biliyordum onu. mesela annem, babamı eliyle koymuş gibi bulur.

    YanıtlaSil
  2. Altıncı hissi güçlü olanlvr bilirler.

    YanıtlaSil
  3. Aynen ben de öyle..! Ah o ders çalışma anlarındaki hayatımı değiştirme gayretleriyle dolu planlarımı normal zamanda uygulasam şimdi her şey çok çok farklı olurdu sanırım... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...