15 Kas 2010

ayın en güzel hali*

Adımızdan bellidir kaderimiz. Sen sonsuz sınırsız bir göksün, dünyamı sarmalayan.  Ben ise parlak bir ayım, sadece sende var olan.
Sana beni görmek için bakarlar sevgilim, ben olduğum sürece sen bu kadar çekicisin ve ben de sadece senin bedeninde yaşayabilirim. Benim yaşam belirtim senin varlığın. Sende kaybederim kendimi, yine sende bulurum. Tekim ve sadece seninim. 
Dedim ya sevgilim bizim kaderimiz bellidir; ya birlikte var oluruz, sonsuzca yaşarız, ya da kayboluruz hiçlikte.


*dilay

4 yorum:

  1. Gerçek aşkı bulana ne mutlu :)

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.

    YanıtlaSil
  4. ben bu aşkı biliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...