21 Ara 2010

bir fincan daha?

kahveyi neden seviyorum biliyor musun, kolay hazırlanıyor ve tadı güzel. koyuyorum fincanımı masamın bir köşesine, soğusa bile içebiliyorum. bana "beni unuttun" da demiyor, unutsam bile. sessiz. başımı ağrıtmıyor.

muhabbetini de seviyorum. bazen anlatıyor ya hani geleceğimi ya da iç kararmalarımı. dinliyorum onu. inanıyorum ona. genelde umutlandırıyor beni çünkü, güzel hayaller kurduruyor.

ileride bir günde, mükemmmel bir hayatım olacağını biliyorum mesela. problemsiz bir ilişkim, akıllı uslu çocuklarım, iyi bir işim olacakmış bir de. nasıl mutlu olacağımı anlatamam, bunların hepsi birer birer gerçekleşecekmiş. yollar varmış bir de, evet işte hep bahsettiğim dünya turu olmalı bu. yanımda da uzun boylu, o hani çok sevdiğim adam...
her şey tam istediğim gibi işte.

kahve işte, her türlüsü güzel. keyif dolu.

1 yorum:

  1. Benim için en büyük bağımlılıklardan biridir. Güzeldir, hep güzeldir kahve..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...