1 Ara 2010

uyanırken

Neler oluyor? Ben burada değilken, ben başka bir algıdayken. Hayatım çok farklılaşmışken. Yanımdakiler değişmişken. Yapmam gerekenler birikmişken. Melankoliden uzaklaşmışken ben… neler oluyor?

Mutfaktan getirdiğim bir bardak su içilmek için masamda bekliyor. Ben yatağımda düşünüyorum;  ojelerimin silinme vaktinin geldiğini, okula gitmem gerektiğini, odada yapmak istediğim minik değişiklikleri, akşam gelecek arkadaşlara neler ikram edeceğimi, aramam gereken kuzenimi, vize işlemlerimi, tatil için neleri yanımda götüreceğimi, yeni alacağımız fotoğraf makinesini, fréderic i,  yarım kalan kitabımı, oradaki karakterin yalnızlığı ve kendini ifade edemeyişinden dolayı hep kaybeden biri oluşunu, lise arkadaşlıklarını, kaç dostum olduğunu, “ ölürsem kim beni özler” in acabaları, annemin telefonu, annemin “tatlım” deyişini, kızıma benim de “tatlım” diyecek oluşum, kızımın ona benzeyeceği ... (yüzümdeki aptal gülümseme)

Geriniyorum, tatlı bir rahatlık çöküyor. Huzur... Uzun bir zamandan sonra ilk defa bu sabah “biraz daha uyku” istemiyorum.  Suyu içiyorum. Günaydınnn sevgili odamJ

Pamuk nerdeydi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...