7 Oca 2011

kendine gülmek

Kendi kendime gülerken yakalıyorum  kendimi. Ne yapıyorum ben ya, diyorum. Daha da büyüyor gülme seansım. Basitleştir durumu diyorum kendime, alt tarafı aşık olduğun adam da sana aşık. Hepsi bu. Ne bu yani aynada kendini güzel bulmalar filan. Odayı toplarken ki heyecan. Dönüp dönüp aynı fotoğraflara uzun uzun bakmalar. Yatağa uzanıp, geçirdiğin her günü tekrar tekrar düşünmek…

Sadece ben yaşıyorum sanki bu duyguyu, dünya da ilk ve tek olarak ben. İşte bu mucize bir tek beni buldu, düşünebiliyor musun diyorum kendime, gülüyorum.
Evet abartıyormuşum gibi görünüyor. Ama değil işte. Bak yine gülüyorum.
Ben çok mutluyum onunla. Hele boynuna sarılınca…

1 yorum:

  1. Ohooo onun kendi filminde cam ayakkabı ayağına olan külkedisi modu var bide =) Yeap ! diyorum o zaman.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...