27 Eki 2012

Bayram Sabahi

Tanimadigim bir sehirde uyanmak heyecanlandirir beni. Gectigim yollardan gecen insanlari dusunurum ve yasadiklari hayatlari.

Bir bayram sabahi... Yesilliklerin arasinda once minaresi secilen bir cami ve bayram namazi... Ahenk ile secdeye varanlar ile minareyi saran guvercinler ayni renk. Duaya davet ediyor beni gordugum her sey. Tek dilek hakkim oldugunu dusunup, istediklerimi geciriyorum aklimdan bir bir. Gerceklesmesini en cok istedigim hangisi?

Bir dilek yetmeyecek anliyorum; bir dilek hakkim ile uc dilek hakki diliyorum. İlk  dilek ailem icin ve ikinci dilek "ikimiz" icin.
Son dilek ise; guvercinlerin, artik kilometrelerce uzak olmadigim sinir cocuklarina mutluluk goturmesi, en azindan sadece bu bayramlik.

Mutlu bayramlar cocuklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...