10 Şub 2014

Durma noktası

Bazen zaman o kadar yavaş ilerliyor ki, durmak üzere sanıyorum. Nefes almak bile saatler sürüyor. Sürekli düşünüyorum. Ne yaptığını değil. Ne hissettiğini, tam da zaman durmak üzereyken, tam da şu anda...

Yorulmak... Hiç geçmez mi?

Ne hissettiğimi şu an anlayamayacak bir bilinçteyim. Bir zaman sonra kendime hangi kelimelerle açıklayacağım?

Yaşamak, şimdi çok geride kalan bir an.

"İnsan her şeyi elinde tutamaz hiç bir zaman
Ne gücünü ne güçsüzlüğünü ne de yüreğini
Ve açtım derken kollarını bir haç olur gölgesi
Ve sarıldım derken mutluluğuna parçalar o şeyi
Hayatı garip ve acı dolu bir ayrılıktır her an
Mutlu aşk yoktur. " *


*Annemin bir kitabı vardı, içinde de bu şiir. Yıllarca kapakta yazan "aragon" kelimesinin ne anlama geldiğini düşündüm. Çocuktum.
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...